Sally Hansen - Insta-Dri

Ahojte,

držím se už třetí úterý za sebou na frekvenci jeden článek týdně, jsem na sebe hrdá :D. Doufám, že si užíváte začátek prázdnin jak se sluší a patří, máte za sebou nějakou tu grilovačku a letní párty a většina z vás už stihla pochytat i nějaký ten bronz. Já jako zástupce těžce pracujících jsem si ani nevšimla, že nějaké prázdniny začaly (ach, zlatá školní léta, a to jsem si myslela, že tohle nikdy neřeknu)! Stále střídám kancelář a alespoň při cestách domů z práce se většinou stavím na nějaké kafčo nebo drink na zahrádce, mě mých sladkých 14 dní nicnedělání totiž terpve čeká. 

Dneska pro Vás mám nachystanou recenzi, která je podle mě na léto úplně dělaná. Týká se totiž lakování nehtů. A kdy jindy než v létě máme chuť si nehty rukou i nohou zkrášlit někdy až šílenými barevnými kombinacemi? A i kdyby to tentokrát měla být jen stará dobrá červená, dnešního pomocníka prostě potřebujete. Vždycky se mi mnohem lépe píše recenze pozitivní, a tak mi to dneska půjde věřím hezky od ruky. 

Zdroj obrázku: www.sallyhansen.com/cz
Insta-Dri. Slovní spojení, které si znalci (nebo spíš znalkyně) sortimentu z oblasti péče o nehty ihned zařadí ke značce Sally Hansen. Tyhle dvě slova jsou kouzelná, do puntíku totiž plní to, co slibují! Po nanesení na jakýkoliv lak na nehty tenhle topcoat způsobí to, že je lak suchý, a to vlastně hned. A hned nemyslím jako za 5 minut (což je u některých laků i tak úspěch), ale prostě za pár vtěřin. Nevím, čím to kouzlo je dané, proč to tak je a ani která ze složek tohohle průhledného zázraku za to může, ale je mi to jedno! 

Já nalakované nehty miluju, na nohách i na rukách. A každý, kdo si někdy nehty lakoval, mi dá za pravdu, že nejhorší není ten lak na nehty nějak dostat, ale udržet ho tam! A někdy je to fakt věda, protože zákon schválnosti funguje. Nejvíc spolehlivě právě ve chvíli, kdy si konečně i tu pravačku domalujete a vypadá trochu k světu. Začně zvonit telefon, produdí se dítě, spadne vám vlas do oka, potřebujete se nutně podrbat, potřebujete si něco zapsat nebo prostě jen zapojit telefon do nabíječky. Zdánlivě snadné úkoly ale s čerstvě nalakovanými nehty představují nebezpečí v podobě rýhy do právě vytvořené parády. Teda takhle to alespoň bylo u mě do té doby, než jsem objevila Insta Dri. A to fakt nechceš!

Teď už je pro mě lakování pohodička! Vyhradím si pár minut času, najdu to pravou barvu, kterou na nehtech chci, Insta-Dri, nalakuju většinou 2 vrstvy barvy, přes to 1 vrstvu InstaDri a hotovo. Za 5 minut můžu jít něco dělat. Lak drží, je suchý, krásně lesklý. Nevím, co víc by tenhle zázrak mohl umět! Obsah téhle malé kouzelné lahvičky dodá jakémukoliv laku nádherný lesk a měl by zároveň i prodloužit výdrž barvy na nehtech a eliminovat olupovaní. To je ale hodně individuální záležitost. Já jakožto majitelka zdravých silných netřepících se přírodních nehtů jsem tyhle benefity nijak nepocítila, protože mně i průměrný dorgérkový lak za pár desítek korun vydrží 5-7 dní bez větších vad na kráse i při běžném provozu s mytím nádobí, neustálým ťukáním do počítače a nějakým tím úklidem. Moje kamarádka musí přelakovávat každý třetí den, protože má nehty slabé a třepivé (ale zato hřívu na hlavě jí může leckdo závidět). 




Za cenu kolem 100 Kč a je to investice, která se vyplatí do poslední kapky. Lahvička má 13.3ml, má skvělý úzký štěteček, který nabírá tak akorát produktu, nevysychá, dělá krásně hladký povrch laku a tím pádem i zvyšuje lesk a barva působí kvalitně a živě. Při nanášení nedělá brázdy, na aplikaci je dost času a jak jednou na nehtu je, zapůsobí téměř okamžitě. 

Já si vždycky na začátku článku říkám: " Budu stručná, žádný velký vykecávání!". A nakonec je to zase na stránku. Si nějak nemůžu pomoct. Ale teď se pokusím jednou větou o shrnutí: Insta-Dri je malý zázrak, díky kterému vaše čerstvě nalakované nehty budou bleskově suché a vy budete moct dále fungovat bez toho, že byste se o ně museli bát, je to pro mě produkt, bez kterého už bych se do lakování nehtu nepustila! 


Celkové hodnocení: 
⭐⭐⭐⭐⭐

Co vy a laky nebo pomocníci od Sally Hansen? Nebo i jiné značky? Máte své oblíbence? Podělte se do komentářů!

Žádné komentáře:

Těším se na Vaše komentáře!

Contact me: ShelfOfBeauty@gmail.com
All rights reserved. Používá technologii služby Blogger.