Cien - Pure Aroma Green Tea tělové mléko

Mazat, mazat, mazat a zase mazat. Že už jste to to někde slyšeli? No, tak to na tom asi něco bude, a protože opakování je matka moudrosti, tak vám to připomenu ještě jednou: MAZAT. Možná si teď říkáte, že už mi ty teplé letní měsíce lezou na mozek, ale není tomu tak, spíš naopak. 

Já jsem teplomil, teploty kolem 30 stupňů mi nevadí a dokonce se v nich vyžívám. Jak by řekly moje ségry, tak pravděpodobně jsem v téhle zemi omylem, nejsem normální a už vůbec ne z naší rodiny, protože teplo u nás nikdo kromě mě až tolik nemusí. Proč jsem dnešní příspěvek začala slovy "mazat, mazat..... opakování si doplňte, kolik chcete :-D"? Z jednoho prostého důvodu. Mám pocit, že většina z nás (mě nevyjímaje) má zažité, že mazat kůži bychom si měli hlavně proto, že je suchá nebo ji trápí mráz, chlad, vítr a déšť a pokožka tak trpí. Jenže ona pokožka trpí i v létě, ale to na nějaké patlání se krémy a mléky velká část z nás kašle, částečně i proto, že leckdy máme pocit, že cokoliv na sebe naneseme, tak zhruba tak do 30 vteřin zase odpotíme pryč. 

Jenže ono ty sluneční paprsky, chlórovaná voda z bazénů, slaná mořská voda a celkově pobyt na slunci, kdy odpařujeme a vypotíme mnohem více vody než v zimě, dávají naší pokožce taky pěkně zabrat. Proto bychom se k téhle péči a pro mnohé stále takovému zbytečnému kroku navíc měli alespoň několikrát do týdne přece jen vybičovat. Je mi jasné, že hutná těžká a dlouho se vstřebávající tělová másla a krémy zůstanou ležet na dně kosmetických šuplíků a budou čekat na svou "sezónu". Na trhu je ale spousta lehkých fluidů nebo mlék, která mají osvěžující vůně, rychle se vstřebávají a hydratují také velmi dobře. 

Dneska bych Vám ráda představila jednu z takových letních lehčích alternativ. Jedná se o tělové mléku z Lidlu. Ano, čtete správně, z Lidlu. Pokud jste se dosud kosmetické sekci v Lidlu vyhýbali, možná je na čase to napravit. Najdete zde totiž nejeden zajímavý produkt, a to za víc než příjemnou cenu. Já jsem ho pořídila pár měsíců zpět v akci za 29.90,-. Pure Aroma kolekce obaly i produkty až nápadně připomíná ikonickou řadu Aroma Rituals od Dermacolu, ale to je na jiné povídání. Varianty jsou v průběhu roku obměňovány, takže Vám neřeknu, kolik jich vlastně existuje. Tahle je moje první a určitě ne poslední, protože ty vůně...to si musíte zkusit :-). 




Mléko jsem si oblíbila až teď v teplých dnech. Zelený čaj je krásná vůně, taková lehká, ale skutečně jak ledový zelený čaj, probudí vás, nějakou dobu po namazání ji cítíte, ale není otravná. Co se týče konzistence, nazvala bych produkt spíš fluidem než mlékem, je hodně tekutý, ale zase se velmi snadno roztírá a rychle vstřebává. Hydratace není až tak intenzivní, pro velké sušenky to spása nebude. Ale pokud na extrémně suchou pokožku těla netrpíte, tak to je příjemný produkt na každodenní namazání po sprše. 

Já jsem teď za půlkou balení. A k balení se váže moje výtka. Nemám ráda tenhle typ balení s odklápěcím víčkem a v tubě, ze které se to musí vymačkávat. Mám pocit, že tomu víčku dřív nebo později ublížíte (mému už jsem ublížila, celá tuba mi sletěla na kachličky v koupelně a víčko samozřejmě nepřežilo). A to i díky tomu, že vlastně tou rukou od produktu musíte tu tubu vzít do ruky a v té to přirozeně klouže. A s prasklým víčkem se to pak i blbě někde uchovává, musíte dávat pozor, kam to postavíte nebo odložíte, aby vám zbytek obsahu nevytekl, kam nemá. O tom, jak nepraktické je to na cestování se asi ani bavit nemusíme. 

Když to shrnu, dostanete za pár korun obstojné tělové mléko v příjemné vůni s průměrnou hydratací, která někomu stačit bude a někomu ne. Mně to na léto stačí, protože po opalování používám přípravky po opalování a tohle je jen na dny, kdy jsem se nesmažila na sluníčku. Je to příjemná voňavá tečka za perným dnem. Není to produkt, bez kterého bych se neobešla, ale rozhodně to není produkt, co si nezaslouží ani kapku pozornosti. Je to další Cien produkt, který není vůbec špatný a na 3 hvězdičky to dá s přehledem. 

Celkové hodnocení: 
⭐⭐⭐

Vyzkoušeli jste nějaké z výrobků privátních kosmetických značek z Lidlu? Nebo se tomu radši zdaleka vyhýbáte? Dejte vědět v komentářích ;-)

Žádné komentáře:

Těším se na Vaše komentáře!

Contact me: ShelfOfBeauty@gmail.com
All rights reserved. Používá technologii služby Blogger.