Arome.cz - Balíček I

Ahoj,

ti z Vás, kdo mě pravidelně sledujete na Instagramu jistě dobře víte, že externě spolupracuji s portálem Arome (naleznete na www.arome.cz). Arome.cz je počin blogerky, která to nakonec rozjela ve velkém a vzniknul z toho tenhle velmi povedený projekt, který musí potěšit srdce každého milovníka kosmetiky. Web Arome v současnosti spadá pod mediální skupinu Marfa. A v čem, že vlastně spočívá naše spolupráce? Holky, kterým se říká #AromeGirls mi každý měsíc pošlou několik produktů k testování a já na ně na web Arome napíšu po ozkoušení recenze. A protože vím, že jste každý měsíc zvědaví, co mi přišlo a jaké to bylo, rozhodla jsem se Vám tyhle informace zachovat i tady. Balíčků už mi přišlo několik, proto mám dost materiálu, o čem psát. Tak se společně pojďme dnes podívat na obsah a dojmy z používání produktů z prvního balíčku. 

Catrice paletka očních stínů Nude Blossom 010
- moje dojmy z používání: Hezky složená paletka, vykouzlit se s ní dá několik looků. Některé stíny jsou si na víčku hodně podobné, to mě trošku mrzí. Výdrž stínů je dobrá, drží mi celý den i bez podkladové báze. Vhodné na jemné každodenní líčení. Pokud vyrážít večer, tmavý stín dokáže dodat i trošku dramatičnosti, ale na nějaké mega kouřovky to není. Ale za tímhle účelem paletka postavená nebyla. Stíny lehce práší. Na drogerku je to ale určitě lepší průměr. Celkově je v paletce 9 stínů, ty 2 největší se pyšní funkcemi "highlight" a "contour", ale já jsem je používala jako jakýkoliv jiný stín z té paletky. Krása kosmetiky spočívá právě v tom, že ji můžete využívat úplně jakkoliv Vás napadne a rozhodně se nemusíte svazovat tím, že co je psáno, to je dáno. Protože to u kosmetiky někdy zkrátka naštěstí neplatí. 

- kde ji seženete: paletku lze sehnat ve vybraných drogériích, kde je širší sortiment Catrice - je součástí stálé kolekce - nebo na veelkém množství eshopů. Za sebe doporučuju eshop KupKosmetiku.cz, kde mají ten nejširší sortiment Essence a Catrice pod sluncem. Doporučená cena je 125 Kč. 


Zdroj: www.kupkosmetiku.cz


Kallos Volumizing Shampoo
- moje dojmy z používání: Žádné nadšení se upřímně nekonalo. Když jsem si o šamponu googlila nějaké informace, zarazila mě cena. Za půllitrové balení s pumpičkou zaplatíte mezi 50 - 60 Kč. Litrové seženete do stovky. Ale cena odpovídá kvalitě. Šampon objem nepodporuje ani v nejmenším, vlastně nedělá nic navíc. Na šampon je i hodně hustý, rozhodně hustší než ostatní šampony, co běžně používám, je potřeba ho ještě v dlani naředit vodou. Relativně málo pění, ale to není úplně na závadu. Bohužel se mi po něm mastily vlasy rychleji. Jediné plus je určitě praktické balení s pumpičkou. A docela hezky voní, ale znova bych si ho sama rozhodně nekoupila.

- kde ho seženete: výhradně na internetu, v kamenných prodejnách jsem tuhle značku nikdy neviděla. Asi nejširší sortiment téhle značky nabízí Notino.cz, kde je navíc i poměrně hodně recenzí, takže vám mohou pomoci při výběru, kdybyste se rozhodli něco od Kallos prubnout. 

Zdroj: www.notino.cz



Artdeco lak na nehty Color and Art - Green picnic time
- moje dojmy z používání: ani tady to nebyla žádná pecka. Těšila jsem se na svoji prvotinu od značky Artdeco. Jenže zklamání přišlo hodně rychle. Nehty jsem nalakovala docela šílenou zelenomodrou barvou. Bála jsem se, že barva bude propadák, jenže nakonec byla to nejlepší, byla fakt hezká. Ale výdrž si u laku za bezmála 3 stovky představuju jinak. Už druhý den se mi lak začal olupovat, a to já nemám normáně problém ani s lakem za dvacku od Miss Sporty, protože mám od přírody pevné netřepící se nehty. Ale tady jsem to fakt nechápala. Dala jsem tomu pak ještě 2 pokusy. Na podruhé to taky nestálo za moc, ale na potřetí to najednou vydrželo na nehtech týden. No takže vlastně nevím, co si o tomhle laku myslet. Upřímně si ale myslím, že lak za pár desítek korun z drogerie udělá stejnou službu podstatně levněji, takže když někde lak Artdeco zahlédnu, přejdu ho bez povšimnutí...

- kde ho seženete: omezený sortiment je k dispozici v parfumériích Douglas a Marionnaud, jinak spíše na internetu. 

Žádné komentáře:

Těším se na Vaše komentáře!

Contact me: ShelfOfBeauty@gmail.com
All rights reserved. Používá technologii služby Blogger.